preskoči na sadržaj

Osnovna škola Pećine Rijeka

Login

Prva dječja knjižnica i Odjel za djecu s oštećenjem vida 

 

AKTIVNI NATJEČAJI
Kalendar
« Prosinac 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Tražilica
Zabavno i poučno

 

               

 

 

 

 

VAŽNI DOKUMENTI

 

Razno

JELOVNIK ZA PRODUŽENI BORAVAK

U privitku možete pogledati jelovnik za produženi boravak.

Produženi boravak

U školskoj godini 2018./2019. formirane su dvije grupe produženog boravka.

Učenici drugog i trećeg razreda pohađaju produženi boravak pod vodstvom diplomirane učiteljice razredne nastave Silvije Mavrinac.

Učenici prvog i četvrtog razreda pohađaju produženi boravak pod vodstvom diplomirane učiteljice razredne nastave Debore Babić Ružić.

Organizacija rada

Nakon redovite prijepodnevne nastave u našoj školi organiziran je produženi boravak za učenike od prvog do četvrtog razreda osnovne škole.

Produženi boravak radi u jednoj smjeni od 11:30 – 16:30 sati.

Učenicima produženog boravka organiziran je ručak i užina.Roditelji financijski sudjeluju u cijeni prehrane i programa produženog boravka sukladno svom materijalnom i socijalnom statusu.

Ručak nam dovoze iz Blata d.o.o.Svaki ručak se plaća 17 kuna, a ne plaćaju se samo oni ručkovi koji se odjave na sam dan do 8:30.

Ciljevi programa jesu:

- omogućiti djetetu život ispunjen različitim sadržajima koji će povoljno utjecati na razvoj njegove/njezine cjelokupne osobnosti te individualnih i jedinstvenih potencijala

- omogućiti razvoj djeteta kao socijalnog bića-tijekom cjelodnevnog boravka u školi, tj. razrednom odjelu,stalno je prisutna socijalna interakcija što omogućuje razvoj i unapređenje socijalnih vještina djeteta (suradnja s ostalim članovima razredne i školske zajednice)

- pripremiti dijete za daljnje obrazovanje i sjeloživotno učenje (učiti kako učiti).

Specifični ciljevi:

- potpun i harmoničan razvoj djeteta,

- važnost isticanja individualnih različitosti (svako dijete je jedinstveno-nastoji mu se omogućiti razvoj svih djetetovih potencijala),

- učiti: rabiti mnogobrojne prisupe učenju,osposobiti učenike za samostalno učenje,ističe se radost učenja i potiče motiviranost za učenje,osvijestiti važnost učenja temeljenog na okruženju,

- razvijanje i njegovanje pismenosti,

- razvoj kreativnosti,sposobnosti rješavanja problema,

- razvijanje i njegovanje osjećaja za hrvatski identitet,

- europska i globalna dimenzija modernog življenja,

- pluralizam,poštivanje različitosti i važnosti tolerancije,

- partnerstvo u obrazovanju,

- uloga tehnologije u obrazovanju,

- briga o djeci s posebnim potrebama

- temeljna uloga obrazovanja u ranom djetinjstvu,

- olakšavanje prijelaza iz nižih u više razrede osnovnog obrazovanja, cjeloživotno učenje.

Vrijeme u produženom boravku raspodijeljeno je na obrazovni dio, slobodne aktivnosti i organizirano slobodno vrijeme u učionici i izvan nje.

OBRAZOVNI DIO

  • Ponavljanje, vježbanje i usustavljanje nastavnih sadržaja po redovnom nastavnom programu
  • Dodatni i dopunski rad
  • Pisanje domaće zadaće
  • Čitanje, prepričavanje i pismene vježbe
  • Razumijevanje pročitanog teksta
  • Čitanje priča te razgovor o njima
  • Vježbanje matematičkih zadataka
  • Uočavanje promjena u prirodi i učenje na konkretnim primjerima

ORGANIZIRANO SLOBODNO VRIJEME

Osmišljeno je putem kreativnih likovnih i literalnih aktivnosti,edukativnih radionica, igranja i izrade duštvenih igara,gledanje obrazovnog TV programa i crtanih filmova, kroz kreativno – edukativne radionice obilježavaju se važniji događaji i blagdani.

Organizirano slobodno vrijeme izvan učionice provodi se u sportskim i obrazovnim aktivnostima. Vrijeme na školskom igralištu provodimo u igri graničara,nogometa i ostalih momčadskih igara.

SLOBODNE AKTIVNOSTI

Mali zbor

Likovna skupina

Dramska skupina

Šah

Ples

Mali ekolozi

IZVANŠKOLSKE AKTIVNOSTI

Nogomet

RI move

Univerzalna sportska škola

Aktivnosti u produženom boravku
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
100. dan škole u OŠ Pećine
Autor: Maja Vižentin, 9. 2. 2018.

Stoti dan škole obilježili smo u PB 8. 2. 2018. godine. U projektu su sudjelovali učenici od 1. do 4. razreda koji su uključeni u rad PB, njih 35. Projekt se tradicionalno obilježava u mnogobrojnim europskim zemljama, a cilj je projekta okupiti učenike i učitelje osnovnih škola koji su spremni odabranim sadržajima obilježiti taj dan u školi. Dan smo isplanirali na način da učenici kroz vođene aktivnosti ostvaruju odgojno-obrazovne ciljeve u skladu s nastavnim planom i programom, razvijaju temeljne kompetencije te samostalnim i timskim radom razvijaju socijalne i građanske vještine, znanja na osobnoj i društvenoj razini.

Dan smo proveli u ovim aktivnostima:

TZK: 100 vježbi

LK: bojanje akreditacija i narukvica,  Ja kao stogodišnjak

PiD: 100 mjesta na karti

GK: Himna 100. dan škole

MAT: Baci novčić 100 puta te Sakupi što više balona

 

Dan smo proveli u pjevanju i igranju, ali smo i puno toga naučili.

 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju