preskoči na sadržaj

Osnovna škola Pećine Rijeka

Login
Bogatstvo različitosti

Projekt "Bogatstvo ražličitosti"

Školski blog

Blog OŠ Pećine

Virtualna knjižnica

Virtualna knjižnica

IZDAVANJE POTVRDA UČENICIMA

Poštovani roditelji/staratelji,

elektronički zapis/potvrdu o statusu redovitog učenika možete preuzeti i ispisati u aplikaciji e-Dnevnik. Nadogradnjom sustava u tu je svrhu otvoren novi modul gdje je u padajućem izborniku moguće izabrati svrhu potvrde.  Ulazak u e-Dnevnik omogućen je prijavom putem AAI@EduHr elektroničkog identiteta te sustava e-Građani.

Informatika u razrednoj nastavi

E-svijet 1


Krizni tim za psihološku pomoć i savjeti stručnjaka Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu mogu se dobiti putem e-maila kurikulum@mzo.hr i na telefon Nada Kegalj (098/594 721 i 091/755 0879 za Primorsko-goransku i Ličko-senjsku - Primorje).
 
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Zabavno i poučno

 

               

 

 

 

 

VAŽNI DOKUMENTI

Individualni razgovori s roditeljima

Na donjoj poveznici možete preuzeti informaciju o terminima individualnih razgovora s roditeljima u šk. god. 2023./2024. 

Priloženi dokumenti:
Raspored informacija.pdf

Razno

Novosti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Povrće na jelovniku u Knjižnici za djecu s oštećenjem vida
Autor: Maja Vižentin, 11. 3. 2016.

Drugi razred OŠ Pećine danas je  opet posjetio Knjižnicu. Tema je bila zdrava prehrana s naglaskom na povrću. Povrće smo mirisali, dodirivali i analizirali gdje raste.  Mirisi razni o kojima inače ne razmišljamo dok vizualno promatramo neko povrće, privlačili su zanimanje učenika. Hrapavi listovi, glatka kora pod prstima, razni oblici, novi su doživljaji koji su potaknuli neke zanimljive asocijacije. Kelj koji ima oblik cvijeta odmah zvuči privlačnijim za  ručak. Da su učenici pozorno percipirali povrće osjetilima mirisa i dodira, pokazala je sljedeća aktivnost u kojoj su učenici s povezima na očima prepoznavali dijelove nekog povrća. Uspješnost je bila velika, a male poteškoće stvarala je, učenicima ne baš poznata, korabica. Celer je također povrće relativno nepoznato, ali njegov  ga je intenzivan miris odao. 


Nakon  uspješnoga povrtnog odgonetanja učenici su trebali izraditi vlastitu piramidu zdrave prehrane. Ovisno o tome koliko često jedu pojedinu kategoriju namirnica, učenici su obojili svoju piramidu. Pritom je plava označavala dovoljan unos namirnica, žuta srednji unos, a crvena nedovoljan unos namirnica u pojedinoj kategoriji.

Radionicu smo završili kvizom znanja u kojem su sudjelovale četiri skupine. Kako bi sve bilo poput pravoga kviza, skupine su si dodijelile imena. Tako su u kvizu sudjelovali Zmajevi, Dupinčići, Rijeka i Real. Pobjedu su odnijeli Zmajevi, iako su svi  sudionici pokazali veliko znanje.

Bila je to još jedna izvrsna prilika za senzibilizaciju učenika na mogućnosti drugih osjetila čime se u svakodnevnom životu koriste osobe s oštećenjem vida.

   

   

   

   

   





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju