preskoči na sadržaj

Osnovna škola Pećine Rijeka

Login
Bogatstvo različitosti

Projekt "Bogatstvo ražličitosti"

Školski blog

Blog OŠ Pećine

Virtualna knjižnica

Virtualna knjižnica

IZDAVANJE POTVRDA UČENICIMA

Poštovani roditelji/staratelji,

elektronički zapis/potvrdu o statusu redovitog učenika možete preuzeti i ispisati u aplikaciji e-Dnevnik. Nadogradnjom sustava u tu je svrhu otvoren novi modul gdje je u padajućem izborniku moguće izabrati svrhu potvrde.  Ulazak u e-Dnevnik omogućen je prijavom putem AAI@EduHr elektroničkog identiteta te sustava e-Građani.

Informatika u razrednoj nastavi

E-svijet 1


Krizni tim za psihološku pomoć i savjeti stručnjaka Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu mogu se dobiti putem e-maila kurikulum@mzo.hr i na telefon Nada Kegalj (098/594 721 i 091/755 0879 za Primorsko-goransku i Ličko-senjsku - Primorje).
 
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Tražilica
Zabavno i poučno

 

               

 

 

 

 

VAŽNI DOKUMENTI

Individualni razgovori s roditeljima

Na donjoj poveznici možete preuzeti informaciju o terminima individualnih razgovora s roditeljima u šk. god. 2023./2024. 

Priloženi dokumenti:
Raspored informacija.pdf

Razno

Događanja u školskoj knjižnici
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Pričam ti priču – prvašići u školskoj knjižnici
Autor: Maja Vižentin, 6. 4. 2015.

Dana 26. ožujka 2015. godine prvašići su dva školska sata sudjelovali u aktivnosti Pričam ti priču, koja se redovno održava u školskoj knjižnici. Učenici su poslušali  dvije priče Kako sanjaju stvari, autorice Sunčane Škrinjarić i Baš se veselim, autorice Eve Janikovszky, u interpretaciji svoje učiteljice Divne Bjelanović i školske knjižničarke. Nakon pročitanih priča učenici su odgovorima na usmjerena pitanja prikazali svoje razumijevanje pročitanog  i slušanog te ih se potaklo na usporedbu događaja iz vlastita života sa sadržajem interpretiranih priča, kako bi uvidjeli temelje stvaranja priča na stvarnoj osnovi i pojavnostima iz svakodnevnoga života, ali i s mogućnošću odstupanja od stvarnosti i stvaranja nekih dijelova priče na osnovu mašte.

  


Prvašići su se nakon intepretiranih priča posvetili stvaralačkoj izradi vlastitih ilustracija, na predlošku pročitanih priča te su na taj način produbili razumijevanje poveznice likovnog izražaja sa sadržajem određene priče.

Ksenija Sobotinčić Štropin, prof. i mag.bibl.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju