preskoči na sadržaj

Osnovna škola Pećine Rijeka

Login
Bogatstvo različitosti

Projekt "Bogatstvo ražličitosti"

Školski blog

Blog OŠ Pećine

Virtualna knjižnica

Virtualna knjižnica

IZDAVANJE POTVRDA UČENICIMA

Poštovani roditelji/staratelji,

elektronički zapis/potvrdu o statusu redovitog učenika možete preuzeti i ispisati u aplikaciji e-Dnevnik. Nadogradnjom sustava u tu je svrhu otvoren novi modul gdje je u padajućem izborniku moguće izabrati svrhu potvrde.  Ulazak u e-Dnevnik omogućen je prijavom putem AAI@EduHr elektroničkog identiteta te sustava e-Građani.

Informatika u razrednoj nastavi

E-svijet 1


Krizni tim za psihološku pomoć i savjeti stručnjaka Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu mogu se dobiti putem e-maila kurikulum@mzo.hr i na telefon Nada Kegalj (098/594 721 i 091/755 0879 za Primorsko-goransku i Ličko-senjsku - Primorje).
 
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Tražilica
Zabavno i poučno

 

               

 

 

 

 

VAŽNI DOKUMENTI

Individualni razgovori s roditeljima

Na donjoj poveznici možete preuzeti informaciju o terminima individualnih razgovora s roditeljima u šk. god. 2023./2024. 

Priloženi dokumenti:
Raspored informacija.pdf

Razno

Događanja u školskoj knjižnici
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Mjesec hrvatske knjige u školskoj knjižnici
Autor: Maja Vižentin, 27. 11. 2014.

U školskoj smo knjižnici raznim aktivnostima obilježili Mjesec hrvatske knjige koji se tradicionalno obilježava od 15. listopada do 15. studenog. Učenici škole sudjelovali su u nastavnoj aktivnosti Kviz: lektira na dlanu.


U sklopu školske lektire učenici  3. razreda čitali su djelo Vladimira Nazora „Bijeli jelen“ te su se pomnim čitanjem i interpretacijom djela s učiteljicom Christianom pripremili za lektirni kviz  koji je za njih organizirala školska knjižničarka. Odgovarajući na kviz pitanja te ulazeći u pojedinosti samoga sadržaja interpretirali su djelo i karakterizirali likove djela. Svojim su odgovorima na postavljena im pitanja prezentirali znanje o samome djelu, sposobnost  razumijevanja i promišljanja o pročitanome te visoku razinu čitalačkih sposobnosti.

U natjecateljskoj i zabavnoj atmosferi učenici su naučili mnogo o interpretaciji književnih djela te su prezentirali već stečeno znanje o obradi književnog djela. Takav pristup interpretaciji književnoga djela pomaže razvijanju komunikacijskih vještina te omogućava lakše snalaženje u različitim tekstovima s kojima se učenici susreću tijekom školovanja.

Školska knjižničarka: Ksenija Sobotinčić Štropin, prof. i mag.bibl.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju